Showen

Har ju helt glömt bort att berätta om den helt fantastiska showen; one night stand med Jocke Berqvist som jag var på tillsammans med Erika i lördags. Förväntningarna var ju ganska höga eftersom vi var på showen året innan också och Jocke själv nu sagt att det ju skulle bli ännu bättre detta året! Tveksamt tänkte jag då eftersom den var kanon året innan och man höll på att vika sig av skratt.

Jag behövde iaf inte bli besviken! Den var klockren verkligen :) Skrattade som tusan och det var en fantastiskt bra blandning mellan dans, musik, stand up och olika sketcher! Jag kommer lätt att gå nästa år igen om det är en då med och det tycker jag alla andra som har chansen också ska göra :)



Kommentarer:
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Det är ju lågt bländar tal, sen är dom tagna inne utan blixt eftersom jag hatar det :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits