Sjukgymnastik

Var precis iväg till sjukgymnasten och där utanför när jag stod och väntade med bilen på att ta en annan bils parkering för den höll på att backa ut, så kommer en annan biljävel och snor den mitt framför nyllet på mig. Jävla gubbjävel. Tror inte jag svurit så mycket på länge som jag gjorde då!! -arg- 

Iaf så konstaterade ju sjukgymnasten att jag har rygg/bäckensmärta pga att jag är gravid och samtidigt så svank som jag är. Har fått en massa övningar att göra nu och även fått låna ett bälte av Lena som jag ska ha på mig när jag är ute och går och så. Sjukgymnasten sa iaf att jag ska fortsätta gå/cykla så mycket jag kan för det ska vara bra att röra på sig. Ska dit igen om en vecka!

Hatar verkligen denna smärtan och hon sa att jag ska inte sitta eller stå längre än max 30 min i sträck. Lättare sagt än gjort på jobbt det, men får försöka så gott jag kan. Är ju bara 21 veckor kvar nu... ;)



Kommentarer:
Postat av: Karin

Åh va jobbigt med smärta! 21 v kan kännas långt men det är ju såå värt det efteråt :)

Postat av: Elin

Jobbigt att du har så ont :(

Jag hade foglossning och problem med ischias från v.5 med Ella :(

2011-09-26 @ 15:41:22
URL: http://elinnorgren.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits