Ingen napp?



Levis är inget fan av att ta napp än överhuvudtaget. Vet inte hur vi ska göra för att han ska ta den faktiskt, för nappen kan ju vara himla bra att ha. Tummen kan man ju inte få dem sluta med lika lätt och att hålla på att snutta och suga på tumme/napp efter 2-2,5 års ålder ser inte så bra ut. Köpte en annan napp idag för att se om han kunde ta den bättre, men den ploppade ut lika snabbt den. Är som han inte får grepp om dem med munnen riktigt och han typ "tuggar" på den bara så den åker ut. Jaja, vi får fortsätta försöka.



Nej, jag hoppas han kommer acceptera napp snart faktiskt så jag slipper agera en ;)


Kommentarer:
Postat av: Maria - Mamma till tre

Åh, vad jag känner igen det där! Alva har vägrat napp, provat med massa olika men de har åkt ut på en gång =/

Men nu efter att jag ammat henne med "amningsnapp" (vårtskydd) så har hon börjat ta napp =) Hoppas bara hon fortsätter med det så jag slipper gå runt som en levande napp =)

Postat av: ★ Katta - Mamma till Bell, Mell & Nova ★

Nova vägra ta nappen hon med.. I en månad "tvinga" vi henne och nu har hon den. Och den e toppen. Speciellt på natten eller när man åker bil.

2012-05-02 @ 10:56:37
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits