6-månader!!

Herregud, min bebis är redan ett halvår!! Det går så himla fort (som man alltid skriver), men det gör verkligen det! Det händer massor med honom för tillfället också, han tar sig framåt, drar sig uppåt i spjälorna på spjälsängen, rullar runt överallt, "pratar" osv. Igår var första gången han rullade ur sängen också så nu har vi satt på sidan på spjälsängen igen. Han ramlade inte ner på golvet men hamnade liksom mellan min säng och hans så det var dags att sätta på sidan nu! Kan gärna få gå lite långsammare nu faktiskt för jag hinner ju inte riktigt med :/

Älskar dig Levis även fast du gått mig på nerverna de senaste nätterna!

 

 

Trött kille i vagnen, men man blir trött när man inte sover på natten!

 

 


Kommentarer:
Postat av: Sofia

Ja tiden går för fort och jag hatar det min lille plutt är redan 8 månader kändes som i går man låg på förlossningen med en liten bebis i famnen. Men men så är det ju tyvärr. Stackars mamma som inte får sova, vet hur det är hihi

Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Grattis i efterskott sötnos:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits