Bebisgos

Stort grattis till Marie och Tony som fick sin andra son igår, och till Neo som blivit storebror :)
 

J
ag kunde ju såklart inte hålla mig utan åkte och hälsade på dem på sjukhuset idag :) Vilken liten goding de fått alltså. Kunde knappt slita mig därifrån. Bebisar är verkligen förtrollande alltså. De kan bara ligga där och inte göra något och man kan stå och titta på dem i en hel evighet. Minsta lilla rörelse de gör är ju bara för gullig alltså! Förtrollande minst sagt :)
 
Kan inte fatta att Levis var sådär liten för ett litet tag sedan bara. Går så himla fort! Snart är han ett halvår!!
 
 

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Hej vännen tack för din kommentar, du skickar ett mail till mig om din viktminskning så skriver jag ut det på min sida, gärna med kort också =). Skulle vara roligt att läsa om hur andra lyckas gå ner i vikt tänkte jag. Nej i alla fall tack så mycket och nu är jag tillbaka efter en ganska lång paus. Men visst är det så älskar bebisar blir så himla "oh vill ha en till" varje gång och så tjatar jag på Alex. Men Ludde är ju inte så gammal ännu bara vill se honom växa upp lite mera innan det blir en till. Hoppas allt är bra med dig. Massa kramar <3

Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

<3<3<3


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits