Mardröm

Här om natten vaknade jag till av att Devin grät och ropade inne ifrån sitt rum. David gick upp och hörde vad det var och då hade han drömt en hemsk mardröm :( Första gången han berättat att han drömt något och då är det en mardröm, inte kul. Han hade drömt att han var ute och åkte skridskor på isen och att den sen spruckit och han ramlade i vattnet. Skulle kunna skrämma vem som helst det, fy! Han lugnade iaf ner honom och Devin somnade sen om. Jag pratade med honom om det dagen efter och han hade fortfarande drömmen färskt i mitten, stackarn.
 
Men sen dess har det iaf gått bra att sova och inga mer otäcka drömmar.
 
 

Kommentarer:
Postat av: Carin

Usch aldrig roligt när barnen drömmer mardrömmar, jag gick in till min dotter igår för hon grät men jag fick ingen kontakt med henne för hon var ju inte vaken och när jag skulle lägga henne ner igen så slog hon till mig, hårt rätt i ansiktet =)
Sen la hon sig ner och sov hela natten =)

Postat av: Anonym

Naw! Stackarn :( William har börjat drömma mardrömmar rätt ofta, så jag brukar "trolla bort dom" med Valkyrias trollspö :P

Svar: tack för tipset! Melon är ju supergott, så det ska jag prova :)
Verkar svårare att få bort de där extrakilona efter tredje barnen vad jag har förstått... Men du är nog snart vid din målvikt! Du kämpar ju på och ger inte upp. Du kommer få ett långvarigt resultat av din träning och det är ju det man vill :) heja heja!

2012-08-29 @ 10:35:43
Postat av: Erica

Fan, skrev en lång kommentar och så hängde sig Iphonen!! :P
William drömmer rätt ofta mardrömmar nu för tiden, så jag brukar "trolla bort" mardrömmarna på kvällen, med Valkyrias trollspö :P
Svar: tack för tipset! Ska prova med melon, det är ju supergott! :)
Tror att du når din målvikt inom kort. Dessutom kommer du ju få ett långvarigt resultat, och det är ju det man vill :) inga jävla dieter som man går upp det man gått ner efter man slutat med den. Vad jag har förstått verkar det vara svårare att bli av med extrakilona efter tredje barnet. Är nyfiken och vill se före och efterbild :D behöver man göra själv ibland. Jag kan fortfarande känna mig som den tjockisen jag var förut ;P

2012-08-29 @ 10:42:33
URL: http://incantatus.blogg.se
Postat av: Sofia

Nej men stackarn! <3

2012-08-29 @ 19:17:50
URL: http://livetefterengbp.blogspot.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits