20!!!




20 dagar kvar till beräknat datum nu idag!!

Jag känner mig helt handikappad nu för tiden, jag orkar ingenting och kan inte göra någonting. Som tur är så är David super med barnen och tar med dem på saker när jag inte kan eller orkar. Just nu är de ute på promenad till Maxi för att köpa lördasgodis till barnen som de ska få efter maten :)

Jag vill ju så gärna följa med jag också!!!

Nu för tiden är dagarna pest typ. Jag känner bara för att dra täcket över huvuet och tjuta och invänta lite förlossningssmärta. Enda gången man riktigt längtar efter smärta måste ju ändå vara när man är nära en förlossning? Jag längtar iaf!

Lite värkar hit tack -beställer-


Kommentarer:
Postat av: Bloggminglet 2012

Hej! Vet inte om du känner till det stora Bloggminglet som kommer att vara den 28:e april i Sthlm? Det är för alla föräldrabloggare och alla har chans att komma, läs gärna mer på vår hemsida! Hoppas vi ses :-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits