Cykelpremiär

Idag var det cykelpremiär för barnen. Tog fram cyklarna, pumpade dem och höjde sadlarna. Gissa om barnen var nöjda? Ja! Sen tog vi en liten promenad. Jag var med en stund tills min jävla rygg sa ifrån, men David och barnen var ute ett tag och hade skoj iaf. :)

Helt underbart väder idag så känns verkligen pissigt värre att inte kunna göra något. Skulle vilja ta en riktigt lång, härlig, avkopplande promenad ute nu.. men kan jag det eller? Nej! Jag är fånge i min egen kropp och jag känner på mig att jag kommer gå över tiden också >_<

Bitterfittan är här just nu och kommer nog vara tills all värk är borta ur kroppen och bebisen ligger i vagnen och sover sött.

Hoppas alla där ute har bättre dagar än mig just nu!



Kommentarer:
Postat av: Lilli- I väntan på telning nr 2

Hej.. jag gick över tre dagar... inte en enda känning på det satta datumet

Postat av: Alfva

Men du får ju vara bitterfitta, ärligt har du ju rätt att vara det! Och nej, du ska inte gå över tiden tycker jag. Koooom nu bebis!

2012-02-26 @ 21:31:49
URL: http://alfvan.wordpress.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits