Dålig uppdatering

Förlåt för den dåliga uppdateringen på bloggen just nu, men jag orkar verkligen inte sitta vid datorn. Är trött, har ont och tycker allt är allmänt jobbigt! Kunde jag skulle jag ligga i sängen hela dagarna med täcket över huvudet och invänta bebisen bara.. men det går ju inte. Dels för att jag inte kan ligga ner och dels för att jag har andra att tänka på än mig själv.

David är iaf en klippa just nu och tar jättebra hand om barnen. Hade ju inte klarat detta helt ensam när jag knappt orkar stå upp själv liksom.

Blir nog bättre uppdaterat sen när bebben är ute och jag kan få lite mer energi av att röra på mig och förhoppningsvis sova liiite bättre iaf :)


Kommentarer:
Postat av: Alfva

Ta hand om dig - måste vara så tungt! :(

Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Hoppas verkligen han vill ut nu i helgen!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits