Det här med att sitta still..

För mina barn är det tydligen mission impossible att sitta stilla i soffan, eller att ens sitta på rumpan överhuvudtaget. Tror Devin trillat ur soffan minst tre gånger idag fast att han minsann hävdar att han suttit alldeles stilla. Jag tror honom inte ;) Nej, här sitts det på huvudet, ryggen, fötterna, eller soffstöden, ryggstödet, halvliggande med rumpan mellan bordet och soffan och benen på bordet. Att sitta på rumpan det går inte.

Jag har hört att jag också hade lite svårt för att sitta stilla när jag var liten, ramlade av stolar titt som tätt. Devin har nog ärvt det av mig för han kan ramla av stolen fast han sitter ganska stilla faktiskt haha. Sen blir han skitarg på stolen och det är ju ännu roligare!

Hur är det med era barn? Kan de sitta stilla? Mina kan nog sitta stilla om de är sjuka (vilket de typ aldrig är, peppar peppar) eller om de är riiiiktigt trötta! Annars går det bara inte för sig.

Nu är David ute och rastar dem i skärgårn och jag bakar bröd. Lika nödvändigt båda två!

Ha en bra dag!!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits