Målarfärg

Barnen har fastnat mycket för att måla och rita nu för tiden och idag efter dagis gick David med dem till maxi för att köpa några mer penslar och lite mer vattenfärg åt dem :) De var duktiga och gick hela vägen dit och tillbaka. Är ju ändå en bit över 3 km totalt, men inga problem!





Devin har blivit så intresserad av att skriva och är väldigt duktig faktiskt :) Här har han skrivit "mamma" på sin teckning och man kan ju inte bli annat än lite rörd och väldigt stolt såklart :)



Mina fina, så totalt olika, älskade barn :) Är sååå nyfiken på hur Levis kommer se ut och om han blir brunögd som Vilde eller blåögd som Devin. Eller kanske gröna ögon som mig? :)



Vildebus fick till en så rolig min där haha, syns att han fått bävertänder som pappa iaf ;) haha!



Kommentarer:
Postat av: Alfva

Men du - Vilde har ju jättefint hår. Det ser iaf jämntjockt och inte alls spretigt ut. As hår däremot. Herregud. Det kryper i kroppen på mig när jag ser så tunna hårstrån som står åt alla håll och kanter... :( Sen blir det dessutom tovigt och bara korvar sig (vilket såklart gör ont att reda ut). Nä, saxen får göra sitt och så hoppas jag att det växer ut tjockare och starkare!

Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

är ju så kul att måla och kladda!

kommenterar här, kunde inte på v 36 inlägget. Nu är det verkligen inte långt kvar. Ska bli sååå späannande att se hur den lille krabbaten ser ut!! <3

Postat av: Helen.HUSnrNIO

Härligt kreativt skapande :-) snygg med sitt långa hår är han också:-)

2012-01-27 @ 23:36:57
URL: http://husnrnio.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits