Sjukskrivning

Fy i natt var det ingen rolig natt alltså! Tänkte ge upp det där med att sova runt klockan tre för det gör så sjukt ont att ligga ner!! Jäkla rygg och höfter alltså.. Den lilla stunden jag sov drömde jag dock om förlossning och att jag födde på toaletten för jag hann inte in till sjukhuset. Det var ju en spännande upplevelse haha!

Dagen idag började med ett besök hos läkaren iaf. Hade tid klockan 9 och inte förrän 9.35 så kom läkaren och jag fick komma in. Sjukt dålig stil kan jag tycka men.. Blev iaf sjukskriven helt till 2/3 när bebben är beräknad och det känns ju skönt det iaf. Verkligen synd att man ska behöva må så dåligt för att få något så himla underbart som en liten bebis :) Men men..

Halsbränna har jag fått också. Har inte haft med någon av de andra vad jag kan minnas men nu hela tiden typ och sura uppstötningar. Fy fasen alltså så jäkla äckligt! Kan ju hoppas det kommer ut en bebbe med mycket hår på huvudet då eftersom det sägs att man får mer halsbränna om de har hår på huvudet haha :) Så sjukt sött när de har en hel kaluffs när de kommer ut ju :) Jag är inget fan av skalliga bebbar även om Vilde var ganska skallig som nyfödd, men fint är det inte enligt mig.

Jaja.. hoppas dagarna går snabbt nu.



39 dagar kvar idag... :)


Kommentarer:
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Det är snara ovanligt att läkare kommer i tid av våran erfarenhet! Nu är det verkligen inte långt kvar. Skönt att du blev sjukskriven tiden ut!

Postat av: Carolina

Sv: Var verkligen inte modig innan jag gick in men har verkligen världens bästa tandläkare (som jobbar just med rädda) så hon gjorde underverk. :-)



2012-01-23 @ 12:17:35
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Helen

Jag fick vänta 4 timmar när jag va på bb för att träffa en läkare för sjukskrivning. Min tröst va att han hade bättre att göra :)

Men vad skönt att du blev sjukskriven , nu kan du bara ladda batterierna .

Är sjukt jobbigt med foglossning , det tar all kraft man har .

Ha en skön dag

2012-01-23 @ 13:14:15
URL: http://stenstromsbloggeria.se
Postat av: Karin

Har haft sjukt mycket halsbränna bådagångerna och fått så skalliga bebisar att håret knappt synts innan 2år :)

2012-01-23 @ 18:49:27
URL: http://liamojag.blogg.se/
Postat av: Alfva

Läkare är läkare... De har alltid en tid att passa och är aldrig i tid.. ;)

Hoppas du får igenom sjukskrivningen med försäkringskassan med, me ndet lär ju inte vara någon fara.. :)

2012-01-24 @ 17:04:48
URL: http://alfvan.wordpress.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits