Spruckna braller..

Imorse satte jag på mig mina mammabyxor, eller jag pressade väl mer eller mindre på dem eftersom jag fått så sjukt stor röv och stora lår. USCH! Iaf så var det redan ett liiitet hål där sen tidigare men David såg ett till och då sa jag "aha så om jag böjer mig spricker hela skiten då eller?" Och gissa vad? De sprack som bara tusan!! Tur jag var hemma ;) Men det är helt groteskt vad allt satt sig på röven och låren denna gången. Jag hatar det för det ser ju inte riktigt klokt ut och jag läääängtar så tills jag kan ta långpromenader med barnvagnen! Inte länge kvar nu -försöker intala mig själv-

Iaf så skrev jag på facebook att mina byxor nått min fetmagräns nu och sprack och då skrev Kristin att hon hade tre mammabyxor hemma som jag kunde få ha tiden som var kvar om de passade.. så vi åkte dit! De bor dessutom i huset som David bodde i som liten så han och barnen följde också med :)



Vilde fann direkt en bra vän i Felicia och de lekte hur bra som helst tillsammans :) De busade och skrattade och körde varandra på en lära-gå-vagn. Skoj!



Devin vart mer förtjust i lilla Märta han och öste pussar över henne :) Han sa också "mamma, Märta har så fina ögon" :) Han kommer nog bli en toppenbra storestorebror han!

Jag och David hade det också trevligt och det är ju alltid roligt att lära känna lite nya folk faktiskt. Byxorna som Kristin hade passade även bra även om låren såg hemska ut.. men bara att stå ut sista veckorna nu som sagt.

Tack för idag!


Kommentarer:
Postat av: Erika - mamma till 3 små troll <3

Mina lår och röv fick oxå sig en rejäl omgång under senaste graviditeten, hemskt är det. Men är ute och går i 1 timme och 30 min i rask takt Varje dag i hopp om att bli normal igen ;)



Hoppas allt är bra med dig :) kram

2012-01-22 @ 21:19:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits