Tung dag

Igår var verkligen en tung och jobbig dag. En sån dag man absolut inte längtar efter och man vill helst bara dra täcket över huvudet och hoppas dagen går över snabbt! Men jag tog mig igenom den och den slutade ganska bra tillslut iaf, även om den till största delen bara var förjävlig.



Under begravningen hade jag sammandragningar konstant, så jag tror Levis märkte hur ledsen jag var. Men det var så fint även om jag inte ens kunde öppna eller kolla på lappen som vi fick när vi kom dit för då hade jag brutit ihop totalt. Inte kollat på den än faktiskt, men den ligger i min jackficka och jag ska kolla på den någon dag.. men antagligen inte idag för det orkar jag inte. Bara att skriva detta får mig ju att bryta ihop..



Vila i frid nu älskade Morfar!! ♥


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Va är det för lapp? :(

2012-01-18 @ 12:35:52
Postat av: Elin

Beklagar :(

Postat av: Erika - mamma till 3 små troll <3

<3



Vet hur det känns att förlora någon, det är riktigt jobbigt :(



2012-01-18 @ 17:16:09
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: marie - Från en prematurmammas hjärta-

Beklagar så innerligt gumman <3

Postat av: Alfva

Men åh. Nu blev jag ju också tårögd! Vet tyvärr alltför väl hur det är att förlora både mormor och morfar (uppväxt där i perioder) och jag tjöt som en galning där.

Stora kramar till dig!

2012-01-21 @ 17:52:44
URL: http://alfvan.wordpress.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits