Sidecut

Idag har vi varit till skärgårn där Pontus skulle klippa mig :) Mitt hår var verkligen hur schletet som helst så att det skulle åka av en bra bit var jag redan inställd på. Vad jag inte var lika inställd på var att jag skulle raka ena sidan och få en sidecut, men jag sa till Pontus att han fick göra vad han ville :) Jag menar, det är ju bara hår så det växer ju ut igen och man måste ju våga testa lite nya saker ibland. Nu är det bara den knallröda hårfärgen som saknas men ska ringa sveamagasinet imorn och se när de har tider :)

 

Även David och barnen putsade till sina frisyrer lite granna :)

Tusen tack till Pontus!

 


Kommentarer:
Postat av: Karin

Får vi inte se nån bild? ;)

Postat av: Helen

Så otroligt skönt att klippa sig och det är ju jättefint med rakat på sidorna . Men nu vill jag ju se bild på dig :)

Du har i alla fall stiliga killar :)

Kram

2012-07-16 @ 08:35:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits