Hur hinner man med?

Ibland undrar jag verkligen hur vissa människor hinner med bloggen också, när resten av livet är så livat liksom. Jag hinner knappt med. Eller ja, nu är ju första gången jag kan sätta mig vid datorn idag och snart är det bums i säng för min del ;)
 
Dagen idag har iaf gått i ett; Barnen till dagis, jag till träning, sen till stan för David tatuerade sig, sen hem och iväg och hämta barnen, sen iväg till en kompis och lekte lite, sen till barnens farmor en sväng, sen hem och i säng med barnen och invänta Kristin, sen haft Kristin här på makeup inför hennes bröllop. Puh! Kan lova att jag var hungrig nu!!
 
Så att hinna med datorn och så idag har inte gått, men jag lever iaf och det har varit en trevlig dag. Ska nu försöka läsa lite bloggar innan jag stupar i säng.
 
Ha en trevlig kväll
 
 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits