"Jag vill vara i skateparken heeela sommaren"

Efter jag varit och tränat i eftermiddags så tog jag med mig Devin och Vilde till skateparken igen för Devin tjatade så :) Sen tänkte jag att det är bäst att passa på när vädret ändå är på vår sida!



Devin har verkligen bra balans och är modig och envis :)



Vilde har också börjat stå mer på brädan än förut :) Snart är han väl ikapp Devin!



Inte dåligt för en 4,5åring att åka ner för den där rampen och klara det!! Jag är så stolt över honom, men säkert inte ens i närheten av hur stolt han själv var :) Han sa jag vill vara i skateparken heeela sommaren mamma!! Jag själv skulle ju aldrig våga åka ner för där haha. Jag kan åka ner för de lägre ramperna, men inte den där..



Mina stora, duktiga killar ♥



Kommentarer:
Postat av: Carolina

20-21 och 3-barnsmamma - VERKLIGEN bra jobbat! ;-)

Postat av: Marie - från en prematurmammas hjärta-

Superduktig. Jag skulle aldrig ha vågat!

Postat av: Sofia

Håller verkligen med dig riktigt bra jobbat jag hade nog gjort ner mig både 1 och 2 gånger haha. kram kram

2012-06-17 @ 23:10:18
URL: http://livetefterengbp.blogspot.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits