Pannkakslunch och skrivning

Efter öppna förskolan vart vi bjudna på pannkakslunch hos min mormor :) Jättegott var det och det kan jag lova att barnen också tyckte för Devin åt sju pannkakor!!! Vilde var inte dålig han heller för han åt nog fem stycken! Jag fick absolut inte i mig så många, men det var ju tur det för sånt där ska jag ju inte äta mycket av. Men gott som tusan var det!



Devin satt även och skrev där som han brukar göra när vi är där. Så himla duktig är han och han skriver ju nästan snyggare än mig haha! Trodde inte han kunde skriva sådär smått och hålla sig på raderna, men han kan ju verkligen mer än man tror och han tycker det är så kul också :) Stora grabben nu!



Lilla Levis passade på att sova en del när vi var där, men det var inte så konstigt för han var vaken bra länge på öppna förskolan innan :)

Tack så mycket för maten mormor!



Kommentarer:
Postat av: Therese Carlsson

vad söt han är =)

Postat av: Sandra

jättesöt, fin bild :)

2012-03-19 @ 10:33:06
URL: http://fluffin.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits