Promenad

Blivit några småpromenader här och där med vagnen nu, men jag känner fortfarande av höfterna och svanken en aning så det går verkligen inte snabbt! Men vad gör det, var ju inte ens en vecka sedan jag födde barn liksom. Skönt att komma ut lite är det iaf och Levis verkar trivas i vagnen :) Gick nyss 2 km iaf och bara njöt av vädret, av att han ligger i vagnen och sover och att jag kan röra mig en aning bättre.

Devin och Vilde är helt underbara med lillebror och vill gärna hålla så fort de får chansen. Mycket pussar och klappar på honom blir det också, nästan lite för mycket emellanåt. Men skönt att de är så stolt och glada iaf :)

Snart ska vi hämta storprinsarna på dagis, sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Helt underbart väder är det ju iaf så hoppas de vill vara ute!

Ha en fin dag!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits