Barnzumba

La Levis i vagnen, satte på hjälmar på barnen och sen gick/cyklade vi till zumban :) de är verkligen så himla duktiga på att cykla. Stannar innan varje korsning och väntar in mig och cyklar in till kanten. Jag sprang till och med en bit av vägen med vagnen och det gick hyffsat bra måste jag säga :)

Väl på zumban var det faktiskt Devin som var med och dansade och hade kul :) var Vilde som hade tjatat om det, men han ville inte riktigt när han väl var där.. Devin var jätteduktig!! :)

Vilde blev uppbjuden till dans av en tjej som heter Ellen så då var han med i någon minut men sen kom han till mamsen igen ;)

Var iaf kul att ha varit iväg och jag blev imponerad av Devin :)


Kommentarer:
Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Tänk så kul om vi haft sånt där här hemma, barnen hade nog älskat det men här är det snålt med aktiviteter för barn tyvärr!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits