Jävla pollen!!

Åhhhh vad jag vill klia i ögonen och ju mer jag tänker på att jag vill klia så kliar det bara mer och mer. Fy fasen alltså! Snorar och nyser hela dagarna gör jag också. Fy fan för pollen alltså! Inte får jag ta någon allergitablett heller när jag ammar eftersom allt går över i bröstmjölken.

Får masa mig iväg till apoteket imorn och se om det finns några ögondroppar och nässpray som man kan ta istället kanske för jag står inte ut längre!!

Vår är härligt, men pollen är hemskt!


Kommentarer:
Postat av: Alfva

Håller med dig - suck. Folk tror ju att man är ledsen när man kommer där med sina rinniga ögon och snuviga näsa.. ;)

Postat av: Tigerhonan

Jo jag vet mycket väl vad jag ska äta och inte äta. Men samtidigt äter jag anti depressiva som har bieffekten att man kan gå upp i vikt.

2012-05-02 @ 11:31:59
URL: http://www.tigerhonan.net
Postat av: TeSs

Jag frågade på vårdcentralen och de sa att det ska finnas allergitabbletter som går att äta när man ammar, har inte hunnit till apoteket, men skulle fråga där sa hon.?!

2012-05-02 @ 19:29:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits