Vilken underbar dag!

Vilken himla underbar dag detta har varit!! :)

De stora barnen åkte till dagis imorse så jag gick hem till Emma, Pierre och Vincent och hälsade på lite. Levis hade mycket att berätta för Vincent minsann :) Sen efter det var det dags för babymassage. Levis tyckte inte massage var så himla skönt idag.. men vi var iaf där och hade trevligt. Sen hämtade jag barnen på dagis, åkte hem och sen gick vi till stan där vi tillbringade dagen tills läggdags med Cissi och familj som vi träffade på där :)



Nathalie och Vilde åker karusell :)



Devin åker självklart också karusell :)




Hand i hand ♥



Sötnosarna :)



Devin och Nathalie :)



Söta lilla Nellie :)

Tack alla inblandade för en toppen dag!


Kommentarer:
Postat av: Carolina

Sv: Jag var inte med så jag vet inte riktigt men mamma var med dem och hon doppade sig själv också, kyligt men helt okej sade hon. :-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits