Clinic Strömstad

Har idag varit iväg till Clinic Strömstad med David för att gå på konsultation där också och höra vad han hade att säga. Levis var hos Jenny under tiden och de andra två var heldag på dagis eftersom jag hade dem hemma i tisdags :)
 
Var väldigt fint där han hade sin klinik och han sa ungefär samma sak som på KKAB, att 450cc HP skulle passa mig bra. Så det känns ju nästan givet att det blir det nu faktiskt. Slipper jag fundera på det, fast det kommer jag ju göra ändå ;) Haha!
 
Nu blir det ju bara till att bestämma mig för vilken klinik jag vill vara på. Betydligt billigare i Strömstad, men vägen dit var ju inte rolig alls och sen säger min magkänsla mig ändå KKAB som jag bestämt mig för först. Det tåls att funderas på.. har ju inte tid förrän i början på nästa år iaf då!
 
 

Kommentarer:
Postat av: Sanna Mamma Till Skrutt och Lillebror

Oj det hade jag missat, men tror du gör rätt där i att gå på din egen magkänsla, den brukar ju ändå ha rätt.. det blir nog toppen :)

Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Man ska alltid lyssna på sin egen magkänsla och det som känns rätt!

KRAM

2012-10-20 @ 20:14:36
URL: http://bambi.blogg.se
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

spännande! va fick du för pris på dom olika klinikerna? visst va de betydligt billigare i strömstad?
Kramis

2012-10-25 @ 09:46:46
URL: http://melissasprinsar.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits