Det blir operation

Som jag trodde så kommer det bli operation för Devin. Abrasio (borttagande av körtel bakom näsan) och tonsillektomi/tonsillotomi (helt eller delvis borttagande av halsmandlarna). Till veckan ska jag ringa sjukhuset för att boka in en operationstid som passar oss för vi vill ju helst att David också ska vara långledig då och kan vara hemma och ta hand om lillplutten när han är dålig.
 
Kommer nog bli bra detta, men klart jag blir orolig för att han ska sövas och opereras. Konstigt vore det ju annars - jag är ju ändå hans mamma. Men då slipper han iaf snarkningar och andningsproblem sen när han sover hoppas jag!
 
Min lilla stora prins ♥
 
 

Kommentarer:
Postat av: Johanna

Åh, jag lider med dig. Min dotter som snart fyller 3 skall oxå ta bort körteln bakom näsan, så hon slipper sina andningsproblem & snarkningar. & klart det är lite läskigt när de ska sövas, de är ju så små! Men du ska se att det kommer gå finfint :)

2012-09-25 @ 19:06:36
Postat av: Marie - från en prematurmammas hjärta-

Det kommer gå jättebra. Men klart man alltid har en oro över det hela och sp om det är första sövningen!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits