Mellanmål


Kvarg

Började ju mitt nya liv idag eftersom jag fick mitt kostschema igår. Där står det att jag ska äta var tredje timme varav två mål ska vara mellanmål bestående utav kvarg. Det var det som jag och Vilde knatade iväg och handlade förut. Aldrig ätit det innan och smaken var det väl inga större fel på, men konsistensen!! Usch och fy. Fick minst 5 kväljningar under tiden jag åt upp det jag skulle äta. Men vill man vara fin får man lida pin ;)



Min mellanmålskompis åt tomater han, såg godare ut även om han faktiskt fick smaka på min kvarg och hellre ville ha det ;)


Jaja. Skulle köra på det här schemat i två veckor sa tränaren och händer det inget ska vi göra något åt det! Nu jävlar ska allt fett bort!




Kommentarer:
Postat av: Carolina

Nej, godsaker brukar inte vara nyttiga.

Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Lycka till!!

2010-08-11 @ 12:07:04
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej Sandrah.

Vart tränar du? Vad är det för kostschema du fått? Kostnad för pt?? Kram

2010-08-11 @ 17:37:32
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var tränar du någonstans? Var är det för kostschema? vad kostar kostschemat?



2010-08-11 @ 19:37:14
Postat av: andrea

kvarg är typ samma sak som kesella! det har du väl testat?

2010-08-11 @ 20:05:11
Postat av: Sofie

vad tusan är kvarg? :P

2010-08-11 @ 20:21:26
URL: http://specs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan tillsätta två kapsyler fun light saft i kvargen/kesellan så blir det som youghurt.

2010-08-12 @ 16:26:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits