Dag 7

Idag känner jag mig ganska kass för jag har bytt en shake mot spenatsoppa med ägg! Det var så himla gott och mättande -mums- Men jag känner mig skitdålig nu, speciellt som det stått still i två dagar och jag borde kört gärnet verkligen! Jaja, gjort är gjort och kommer inte igen.

Jag har en shake kvar att ta idag, men jag är fortfarande mätt så kanske blir två uteblivna idag. Vi får se hur det blir innan jag går och lägger mig :) Har knappt några kvar heller så måste ner till apoteket imorn och köpa nya eftersom jag glömt beställa -suck- Blir iaf en extra promenad då så jag hoppas på mildare väder imorn!


Kommentarer:
Postat av: Maria

Tycker du är jätteduktig ändå :) Du är ju ute mycket och rör på dig :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits