Heja mig!

Idag inledde jag mitt joggingschema jag börjat på. Jag hoppade på vecka 4 på schemat direkt för jag tyckte jag hade tillräckliga joggkunskaper för det ;)

Man skulle gå 2 min, jogga 5 min och upprepa det fyra gånger.

Jag höll på att dö av svett, men jag gav inte upp!! Heja mig!

Allt som allt tog det 30 min och jag kom 3,70 km och brände 241 kcal :)

Nu ska jag göra detta tre gånger till denna veckan -puh- Men ska man bli fin får man lida pin. Dessutom har jag ju antagit en utmaning tillsammans med Per och Marcus om att vi ska klara göteborgsvarvet nästa år ;) Vi siktar stort! Nej men vi behöver inte springa hela tiden, men kul att ha ett mål iaf.

Nästa gång blir på onsdag :)



Kommentarer:
Postat av: Amy-mamma till Oliwer & Elliot

Göteborgsvarvet är nog inga större problem att klara om man springer regelbundet. Så långt är det ju inte :)

Postat av: Camilla

Har du lust att skicka över det schemat till mig? Hittar det inte någonstans.

2010-06-30 @ 09:22:01
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

heja heja:D

Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Vart finns det schemat?

2010-07-01 @ 18:31:19
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits