Härligt väder

Tog en promenad till dagis i det härliga vädret idag, riktigt skönt men väldigt halt. Tur man har vagnen att hålla sig i annars hade det nog inte gått så bra som det gjorde nu ;)

Nu här hemma tog jag mig en shake faktiskt istället för frukost, jag är så jävla trött på hur jag ser ut så tror jag ska ta och börja med en 2veckors shakediet igen. Jag verkligen hatar mig själv, det går inte beskriva hur mycket ens. Usch! Måste bara beställa shakesen först så det tar väl ett litet tag innan jag kan börja, men jag måste fan.

Hittills i veckan: 13,7 km


Kommentarer:
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Du ska inte hata dig själv! Din kropp har gett dig två underbara barn! :) Så försöker jag tänka när jag känner mig "dallrig" :P

Postat av: Amy-mamma till Oliwer & Elliot

vart beställer du shaken?

2010-03-09 @ 10:42:25
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: malin, mamma till alice o lowe

Fick du ångest för du såg min bild?

2010-03-09 @ 12:07:39
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Elin, Albins mamma

Sv: Men jag är ju bara i v.16. Kunde ha linser med Albin. Jag är täppt i näsan väldigt långt upp och tror jag blir svullen bakom ögonen pga det.

Det är bara när jag har linser jag känner mig konstig i ögonen.

2010-03-09 @ 13:10:09
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

verkligen inte hata dig själv!! du är fantastisk. Du kommer fixa detta det vet jag!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits