Shake it, shake it

Nu börjar jag en kur med shakes igen. Jag är så förbannat trött på mig själv och mina dåliga vanor så jag måste bryta dem - än en gång. Jag tränar och jag går mycket, men jag äter ju inte rätt. Inte undra på att jag inte går ner i vikt. Jag är en coladrickande-, chipssmaskande-, snabbmatsätande-, godistuggande-idiot. Man går inte ner i vikt om man äter sånt och jag har väldigt svårt för att stå emot, men jag måste för jag hatar hur jag ser ut nu. Jag vet ju iaf var det dåliga sitter, nu gäller det bara att bryta de vanorna och det ska jag minsann lyckas med en gång för alla. Nu ska jag ner i vikt, ska ner till en vikt jag inte haft på flera år!!!

Måste, måste, måste...


Kommentarer:
Postat av: Malin, mamma till Alice o Lowe

Jag börjar också idag..

Postat av: jenny

Känner igen mig helt o fullt, även fast jag just nu är gravid så är jag ju så där när jag inte är gravid också, däremot har jag lärt mig efter x antal shakes kurer att de verkligen bara gör motsatsen, för mig i alla fall.



Det enda som verkligen fungerar är viktväktarna så det blir det snart igen! Äta gott men ändå gå ner i vikt, o de är ok att unna sig!



Ha en härlig vecka, kramar!

2010-03-22 @ 09:54:11
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Du kommer fixa detta gumman!!!

Postat av: Weronica

Här har du en till som kämpar! Det är inte lätt alltså...



Lycka till!

2010-03-22 @ 11:31:46
URL: http://weronicamellqvist.blogg.se/
Postat av: Swedo

jag har gått ner 2 kg på 10 dagar nu, slutade äta godis, glass, dricka och sånt. (y)

2010-03-22 @ 18:03:04
Postat av: Rijo

Jag dricker shakes jag med, Naturdiet från typ Konsum =). En till två om dan, bara frukt däremellan, kaffe o vatten. Har fungerat över förväntan. Sen har jag ingen våg, men på skärpet visar det typ 4 hål mindre =).

2010-03-22 @ 20:14:31
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa tvångstankar

Vad du är duktig

2010-03-23 @ 21:20:50
URL: http://kidzmode.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits