Finally!!

Efter lämningen på dagis idag fick jag med mig David till gymmet. 2 veckor sedan jag var där nu så kände att det var dags igen trots att jag inte är helt frisk än. Kan inte bara sitta hemma och glo, så nu jävlar!
Vi körde ju såklart inte så hårt, men David höll på att spy ändå fast han gjorde samma som mig och på samma vikter haha ;) Blev ett pass styrka bara, men det räckte. Kändes i kroppen att det var ett tag sen och att jag inte är helt kry än.. Skitjobbigt att denna förkylning inte vill försvinna helt!!! Försvinn!

Skönt var det iaf



Kommentarer:
Postat av: Carro

Skönt att du kunde gör nånting iaf. Hoppas du blir helt frisk snart. Haha, gött att du är starkare än David ;)

Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Gött :D

2010-11-08 @ 19:20:00
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

haha vilken klenis ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits