Maaaaat



Klockan är inte ens halv tolv, men jag sitter redan och äter mat. Så blir det när man går upp tidigt och äter frukost och sen tränar, då blir man hungrig tidigt också!! :) Maten idag blev morotsbiffar med blandade grönsaker och sås. MUMS!! Råkade bli lite mycket sås kanske, men men.. Gott som tusan är det iaf!

Och nej det är inte en stor vanlig tallrik jag äter på, för så mycket skulle jag aldrig orka. Det där är en sån liten tallrik såklart.

Jag brukar äta med pasta eller något annars, men idag orkade jag inte laga det och det är ju dessutom nyttigare utan det så det gör inget att jag inte orkade :)



Kommentarer:
Postat av: Amy-mamma till Oliwer, Elliot & gravid

morotsbiffar :S.. låter inte gott alls hehe

Postat av: Amy-mamma till Oliwer, Elliot & gravid

Regnoverall, skaloverall... Hört talas om det? ;) Det är ju inte mer än ett tunt skal som man typ behöver ha en fleece under för att det ska värma som en jacka..



Det syns väl att det inte är en vinteroverall..

2010-09-16 @ 13:03:29
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

kan aldrig bli för mycket sås ;)

Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

Jag använder www.matdagboken.se och där har det kommit fram att 2368 kalorier om dan är vad jag behöver. Och så ska jag självfallet hålla mig typ -500.

2010-09-16 @ 18:07:34
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/
Postat av: emma

Oj vad mycket sås! Men sås är goott!!

2010-09-16 @ 20:28:55
URL: http://www.tv3.se/users/emma

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits