Råkade visst..

Råkade visst smita in på gymmet efter lämningen på dagis idag med :) Man får ju passa på nu när man hinner träna, för sen blir det säkert en massa jobb och pendling och sånt hit och dit och när man kommer hem då vill man ju vara med familjen sen är man ju helt slut kan jag tro!

Vilde var lite ledsen när jag lämnade honom idag men det var enbart för det inte var hans inskolningsfröken som mötte upp oss vid dörren. Sen när han hade sett henne hade han blivit så lugn och nöjd så :) Han vill gärna ha lite koll på henne och att hon ska finns i hans synfält helt tiden.

Träningen idag gick jättebra! Jag sprang 4km även idag men denna gången i uppförsbacke hela tiden!! Trodde aldrig jag skulle orka det, men man orkar visst mer än man tror. Var ju inte världens uppför såklart, men ändå inte helt plant. Sprang även lite snabbare än igår, så man kan om man vill!

Efter det blev det såklart ett pass med styrka också. Hade tänkte skippa det, men nej.. Det är ju så skönt att få det gjort. Jag älskar när man får höja lite på vikterna också :) Jag har faktiskt börjat få lite muskler som syns haha, man behöver inte ha förstoringsglas längre ;)


Kommentarer:
Postat av: Carro

Åh, jag skulle vilja vara din träningskompis!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits