Före/efterbild

Flera som frågat mig om före/efterbilder. Inte direkt som det syns så mycket skillnad så jag har lust att ta massa kort på mig och sen har jag heller inga förebilder då jag tyckte jag var för ful och fet då också så.. Ja, det blir lite svårt helt enkelt.
Enda jag kan bjuda på för tillfället är denna dåligt tagna bilden.
.
.
Kan ju iaf säga att jag hade ju inte kommit i denna skjortklänningen (strl S) innan nyår :) Men låååååååångt ifrån nöjd. Tror tyvärr det krävs lite operationer för att jag ska komma till nöjd.
Blä.
Jaja, enda ni får se eftersom jag hatar att vara med på bild!!

Kommentarer:
Postat av: Karin

Du är ju jättefin! INGA operationer krävs där inte, tänk om!! :)

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

jag håller med karin men som sagt du ska göra det som känns bäst för dig!! Skjortklänningen var supersnygg :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits