Vägning

Lördag ännu en gång då och dags för vägning och mätning för min del. Sen förra lördagen bara har jag gått ner 1 kg och det måste ju bero på att jag tränat så dåligt sista tiden eftersom muskler väger mer än fett. Men men, ska verkligen försöka komma iväg sen idag :) Nu har jag bara 1,2 kg kvar till mitt första stora delmål och sen ytterligare 5 kg till slutmålet. Jag bara ska klara det den här gången!!

Gått ner 5 kg sen första vägningen på nyårsdagen och det är ju inte fy skam alltså! Cirka 1 kg i veckan på att bara sluta med skräpmat, dricka, chips, godis och ta bort pasta, ris och potatis. Heja mig!

28,5 cm har försvunnit sammanlagt ifrån kroppen också men mer ska det blir för jag ser inte ett dugg skillnad någonstans - inte än iaf. Hoppas jag börjar se något resultat snart!


Kommentarer:
Postat av: HUSnrNIO

Bra kämpat av dig! När jag gick ner en del innan M kom så hängde inte mitt huvud med i början. Jag kände mig fortfarande i samma storlek som tidigare även om det var flera storlekar mindre irl. Svar: Jag vet inte riktigt, hade nog min mammas läkarordination om att hon inte bör äta ägg varje dag i bakhuvudet och tänkte då att det kanske inte är bra att ge barnen det så ofta... Ibland snurrar tankarna mer än annars. Ha en fin lördag!

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

du är jätteduktig heja heja heja!

Postat av: Emma Viklund

Grattis till viktnedgången, super ju :) Duktig du är!! Behöver lite peppning ja :D



Sv: Vi hade en ganska tjock, mjuk madrass ställd mot en vägg, som skulle bäras ner till källarn.. Den skulle Viggo förstås leka med, så den ramlade över honom, så Viggo slog näsan i golvet :/ Men gick ju bra iaf, men läskigt så fort det kommer blod, man tror det är värre än vad det är och först ser man nästan inte vart blodet kommer ifrån för det är så mkt :/ Uscha..

2011-02-05 @ 13:49:06
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Gött gött! :) Upp med bilder med då, har du minskat så mycket borde det synas, men du kanske inte ser det för det sitter i huvudet :P

2011-02-05 @ 19:16:59
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits