Dag 4


Fredagsmix sen nyår

Nu är jag inne på dag 4 då och än så länge går det bara bra, jag har inte tagit ett enda litet snedsteg! Men jag skulle ju lätt kunna mumsa i mig det där som finns på bilden eftersom det ligger i skåpet här och är mina favoritchips. Tror jag ska slänga ut det till fåglarna sen faktiskt så har jag den frestelsen ur världen :)

Idag har jag hittills inte känt mig lika hungrig som jag kände mig precis hela dagen igår så det går förhoppningsvis åt rätt håll detta!!

Uppdatering:

Gaaah jag är hungrig som en björn just nu och är så jävla sugen på allt onyttigt som finns. Skulle seriöst kunna äta upp en hel burk med creme fraiche nu.. det skulle kännas gott. Sjukt!



Kommentarer:
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Gött :D Gått ner något ännu då?

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

ja det är lättare att inte ha nått hemmA. sj så har jag både nobless och dumle som står och lockar men inte på vardagar :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits