Dag 7

Herregud en vecka redan! Eller ja, känns iofs inte som redan. Men ja!

Idag har jag ringt några gånger till posten och tillslut så hittade mitt paket rätt så nu har jag precis avnjutit en jordgubbsshake. Smakade exakt som jordgubbsmilkshaken som finns på mcdonalds. Helt sjukt god!! Fattar inte hur alla andra sånna här shakekurer kan vara så jävla äckliga när denna smakar så sjukt gott!? Skulle aldrig kunna plåga i mig drycker jag tycker smakar hemskt bara för att gå ner i vikt.. nej tack! Då njuter jag hellre av det lilla jag får i mig!

Har varit ute på promenad med Gjafar också. Det var sjukt jobbigt, för det var oplogat en bit + att han inte alls hade någon större lust att vara ute och gå med mig. Så fick typ släpa med mig honom -puh- Blev väl iaf 45 min för sen orkade jag inte mer!

Uppdatering:

Skitdag med några snedsteg och jag känner mig sämre än sämst. Imorn är det vägning och mätning och jag känner mig som ett hus :( Kan nog inte detta jag. Kan inte bli smal igen. Måste ha jobb så jag kan operera mig!!!!



Kommentarer:
Postat av: Emma Viklund

Vi äter lunch mellan 12-12:30 då pappan är hemma på sin lunchrast :p så passar inte att sova då...



Förstod inte din kommentar: "Shit har han sovit till halv tolv???"? :) JA, han sov mellan 10:35-11:35?

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

värsta träningpasset att pulsa denna snö. Skönt att de hann ploga bort de mesta igår kväll:)

Postat av: Therese (fabians mamma)

Hej Sandrah.

Vad är det för skaker du kör som du måste beställa?? Finns ju att köpa typ överallt.. ;)

2011-01-07 @ 16:53:22
Postat av: Sandra

de kanske man skulle testa nån gång, vilken sort är det? de jag smakat har ju smakat hemskt.

Hur länge ska du köra på med bara shakes?

2011-01-07 @ 22:08:00
URL: http://fluffin.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej! Undrar också vad det är för shaker du äter?! Bra om det är gott ju! ;-))

2011-01-09 @ 12:43:52
URL: http://ceciliaspyssel.bloggagratis.se/
Postat av: Mikaela

Vad är det för shake du dricker?=)

Alla jag smakat har varit grymt äckliga.



Härlig blogg du har.



Kram

2011-01-09 @ 21:05:34
URL: http://miikkisblogg.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits