Deprimerande

Usch jag var nyss iväg på en gratis kroppsanalys som det så fint hette. Man skulle ställa sig barfota på en våg så mätte den ut allt fett, vatten, muskler och sånt där i kroppen. Den räknade även ut en metabolisk ålder, som kroppen är. Kan ju säga som så att jag var gråtfärdig när jag fick reda på resultaten. Här hemma nu känner jag smått början på panikångest...

Jag hade iaf mer muskelmassa än David och det känns ju bra ;) haha! Jag är dock mer än dubbelt så gammal som honom i metabolisk ålder, för han var 14!!! Känner mig peddo haha.

Nej usch nu måste jag ta i ännu mer med träningen och bli ännu striktare med maten. -puh-





Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

en sån där kroppsanalys skulle vara intressant att gå på. Min ålder skulle nog vara mycket högre än den verkliga. Du är redan så himla noga med maten och super duktig med träningen + jobb på de! Ta det lite lugnt imellanåt så du inte sliter du dig vännen!

Postat av: zasata - en emetofob

haha 14?? skulle jag vilja göra med.

2011-01-28 @ 16:33:24
URL: http://zasata.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits