Träningsvärk

Som jag trodde så har jag träningsvärk idag, men inte bara i benen inte. Nej - i hela kroppen!! Igår när jag la mig hade jag så ont i benen så jag fick ta alvedon för att ens kunna somna, de var helt slut. Värkte verkligen för musklerna var så trötta. Sista åket när jag klev av liften kunde jag knappt stå upp för benen tyckte de hade gjort sitt haha ;) Jaja, det ska kännas att man vart en dag i backen, så är det bara och kul var det!

Nu ska vi slänga oss i soffan och kolla film :)


Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Rörelser som man inte gör i vanliga fall. Jösses jag får världen träningsvärk av att skotta mycket snö eller kratta löv haha så otränad är jag ;)

Postat av: Tigerhonan

En halvtimma minst, sen om det blir mer så blir det mer :P

2011-01-16 @ 21:32:46
URL: http://www.tigerhonan.net
Postat av: Erika - Miliam&Miltons mamma<3

Jag lovar att jag ska skriva om det i bloggen snart :) Men vill inte göra det just nu, eftersom det handlar om min kusin som blev mördad för 7årsen nu inatt. Hennes familj, alltså mina kusiner läser min blogg så vill gärna vänta med att skriva det eftersom det kan vara lite känsligt för dem att läsa just nu. Men lovar att det kommer upp i bloggen inom en snar framtid :)



Det är sjukt läskigt iaf, att han kan veta alla dessa saker som han vet, och allt han säger som rör henne. Får rysningar när jag bara tänker på det :P

2011-01-16 @ 22:33:16
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits