Svar på kommentar

Anonym om Halvvägs!!:
sluta klaga! skaffa inte barn om det bara innebär problem. det enda du gör är att klaga, inser du inte det själv? :S


Inte så otippat att kommentaren är från en i Motala kanske, men svarar iaf. Man behöver inte tycka om att vara gravid för att älska sina barn. En del är inte gjorda för att vara gravida direkt utan får alla möjliga problem medan andras graviditeter är som en dans på rosor! Jag är inte en människa som gillar att vara gravid så jag får klaga precis hur mycket jag vill.. du behöver inte läsa! Gravid måste man ju dock tyvärr vara för att få barn så det är bara att härda ut.. med klag eller inte. Så äre!


Kommentarer:
Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Jag tycker inte heller om att vara gravid, visst vissa veckor var bättre än andra men i det stora hela gillar jag det inte. Men vill man ha barn så ingår graviditeten och inte fan är det kul att ha foglossning i flera månader. Klaga på Sandrah.

Postat av: Linn med Milia

Denna människa har nog inte varit gravid... Jävla onödig kommentar.

2011-10-15 @ 11:27:06
Postat av: emma

Ser inte tatueringen som någon förlust, hehe. Den har ju aldrig varit riktigt snygg, bara en dum grej man gör som 15åring men har tyckt om den i alla fall. Men i och med graviditeten blev den ju ändå förstörd :p

korkad människa som lämnade den där kommentaren, jag älskar mina barn men stundvis hatade jag att vara gravid och jag HATAR vad det gjorde med min kropp men jag älskar inte barnen mindre för det.

Och jag ska svara på awarden men kan tyvärr inte kopiera genom tlf :)

hoppas ni har en mysig dag.

2011-10-15 @ 15:16:45
URL: http://emmammatilltva.blogspot.com
Postat av: Carro

Onödig kommentar! Alla är ju olika. Jag älskade att vara gravid. Dessutom så är det din blogg, skriv vad du vill!

2011-10-16 @ 20:01:25
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Postat av: ★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova ★

Idiot kommentar... Barn är helt underbara, jag älskar mina barn men hata vara gravid (undantag med första) Men med de två sista hade jag bara smärta , då får man klaga.

2011-10-16 @ 20:44:13
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Alfva - i preggoland!

Tänk att det är så svårt för vissa att förstå att alla inte gillar att vara gravida? Jag har inga problem med att vara gravid, men det är ju heller inget jag vill vara för jämnan. Och då får man klaga. För saker ÄR jobbigare.

Så klaga på du! ;)

2011-10-16 @ 21:36:45
URL: http://alfvan.wordpress.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits