Halvvägs!!

Äntligen har jag iaf gått halvvägs av denna graviditet!! Hoppas andra halvan bara kommer susa förbi! Känns som jag gjort uppförsbacken nu och det bara är nedför kvar.. Å andra sidan är ju andra halvan jobbigare på ett annat vis då man blir stor och tung osv. Vill att det ska bli feb/mars foooort. Orkar inte vara gravid, men vill ju självklart inte att bebisen ska komma alldeles för tidigt för det. Nej, den får bo där inne tills den klarar av utsidan utan problem tycker jag!

Dag 140 av 280 idag alltså.




Kommentarer:
Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Härligt med halvvägs :)



Saknar ditt skrivande.

Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

nej verkligen INTE förtidigt! Härligt tycker de gått fort:)

Postat av: Maria -Snart mamma till tre

Åh, kommer ihåg när jag oxå var halvvägs, vad nära slutet kändes =)

Nu är det bara 37 dagar kvar och det känns som en evighet =/

2011-10-14 @ 19:33:40
URL: http://o0misa0o.blogg.se/
Postat av: Anonym

sluta klaga! skaffa inte barn om det bara innebär problem. det enda du gör är att klaga, inser du inte det själv? :S

2011-10-14 @ 19:35:24
Postat av: Carro

Redan halvvägs?! Gud va tiden går fort... Fast det kanske inte du tycker! Hoppas du slipper allt för många krämpor.

2011-10-16 @ 20:04:25
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits