Crossfit!

Puh, har tränat crossfit ikväll och eftersom de stora grabbarna sover över hos farmor och Kenth ikväll så ordnade jag lite barnvakt till lillfisen så att David kunde bli med och testa på också :) Han har ju påstått att det inte är så jobbigt och så vidare, fast att han inte riktigt har haft koll.. Var ju även kul att träna tillsammans tänkte jag :)
 
Efter passet så sa han att det var det jobbigaste han gjort i hela sitt liv. Moahaha! Så det ska vara, ska kännas att man har tränat ju och det gör det verkligen efter crossfitpasset.
 
Nu har jag slängt i mig lite kvarg och ska snart kasta mig i sängen också!
 
Tack Marie för att du kom och gosade med Levis under tiden vi tränade ♦
 
 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits