Ätdag

Har ju som jag skrev igår, haft min ätdag idag. Det har till min förvåning inte alls varit speciellt kul eller gott. Eller jo, gott har det ju varit, men har kännt ganska onödigt och dumt. Men så får det väl vara ibland! Imorgon ska det bli skönt att komma tillbaka till de nyttigare rutinerna igen för då känner man sig duktig :) Mår inte ens bra av att ha ätit det jag gjort idag. Urk!
 
Jag har iaf tränat en timme på gymmet idag med Cissi som drog igång sin fitnessfight idag :) Sen nyss var jag ute och gick 6,3km med Emelie och våra småttingar -skönt- Så jag har inte bara varit onyttig idag som tur är!
 
Nej, imorn är det dags att ta tag i vikten igen!
 
 

Kommentarer:
Postat av: Helen

Jag har också moffsat och ätit i dag men har nu mest ont i magen :( .

Men i morgon får vi va nyttiga igen så mår man bättre .

Kram

Postat av: Marie - från en prematurmammas hjärta-

Måste unna dig ibland!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits