Avsky

USCH det går verkligen inte att beskriva min avsky jag känner när jag tittar på mig själv. Fy fan alltså! Jag låg och myste med Levis imorse och David tog en bild.. Kan lova att jag började gråta när jag såg bilden sen. Såg ut som jag vägde minst 1000kg!!! Så äckligt, sjukligt fet så det är skrämmande. Blir ju inga bilder på mig och barnen på mååånader nu.. Vilket är tråkigt för jag vill ju ha bilder som minnen med dem jag också. Men som jag ser ut nu skulle jag ta livet av mig om jag ser någon mer bild på mig. Usch!!! Hat, hat, hat.

12,7kg har jag gått ner sen förlossningen så nu har jag "bara" 22,9kg kvar. Var iaf ute och gick 5,3km förut i det härliga vädret. Snart ska jag ut och gå igen för jag ska till bvc och väga lillfisen :)

Äckliga fett försvinn från min kropp!!!


Kommentarer:
Postat av: Karin

Ta massa bilder och njut sen utav resultatet när du gått ned i vikt sen, då blir du glad istället! :)

Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Håller med karin!!

Postat av: mlisan

Ta bilder ändå Sandrah, du kan ju ha dem bara för dig själv som minnen :) och sen när du är smal och slank igen så kan du titta tillbaka och tänka på vad duktig du varit! :)

2012-03-22 @ 21:55:52
URL: http://mlisan.bloggspace.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits