Inget godis!

Idag är det en månad sedan jag slutade med godis, skräpmat, chips och sånt där skit! Dricka hade jag slutat med tidigare. Jag saknar det inte ens något vidare faktiskt :) Skulle jag få ett sug någon dag är det bara att jag kollar mig i spegeln så tappar jag suget direkt igen, för usch så jag ser ut.

Idag var det vägdag iaf och nu har jag gått ner 13,1 kg sen förlossningen.. Bara 22,5kg kvar nu. Herregud! Men skulle jag på något magiskt vis lyckas gå ner 2,5 kg i månaden nu så är allt borta till nyår iaf. Man kan ju hoppas!!

Jag försöker iaf äta nyttigare nu och promenaderna blir ju längre och längre då svanken gör sig mindre och mindre påmind nu. -skönt-

Jaja, det är bara att kämpa vidare för ingen annan kan ju göra detta åt mig tyvärr..



Kommentarer:
Postat av: Erkan

Börja simma, vattengymnastik. Det är "snällare" mot svanken om du har ont i den. Kör någon diet nu i början och börja sakta men säkert äta vanlig (nyttig) mat så tror jag att det går fortare. Vet ju själv hur det var!! Man ville rasa i vikt ju.

Postat av: Alfva

Pepp, pepp! Klart du kommer fixa det - du har ju en vilja av stål!

2012-03-29 @ 10:44:26
URL: http://alfvan.wordpress.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits