Jobbig promenad

Underbart väder ute idag, så jag och Levis tog oss en liten promenad. Blev 3,35 km vilket inte alls är långt egentligen, men kändes hur långt som helst verkligen. Var som när jag började springa innan Levis flyttade in i magen.. att jag fick pusha mig själv för att ens orka ta mig framåt. Och nu gick jag bara. Känns ganska illa, men med 25kg extra på kroppen som inte ska vara där så blir det ju tungt och jobbigt + att höfterna är som de är.

Vet inte hur många gånger jag faktiskt började gråta igår när jag såg mina feta, äckliga lår och min gigantiska röv. Men det var ju en hel del gånger iaf. Känner att bara jag tänker på det är jag nära att börja gråta :( Skitjobbigt verkligen. Känner mig som en ful elefant!

Kommer bli en hård väg neråt då vågen typ stannat redan och vägrar gå neråt. Ändå äter jag bra och med lagom mellanrum..

Jaja, bara att kämpa.



Kommentarer:
Postat av: Alfva

Stirra dig inte blind på vågen redan. Den gör ju platåer då och då, för att sen fortsätta neråt. Och jag är övertygad om att det fortarande är massvis med vätska som du har låst upp. Du kommer dit tjejen!

Postat av: Karin

Ta det lugnt du har ju precis fått barn! Det tar tid för kroppen att återhämta sig. Sen när du får fart på höfterna och kan börja röra dej mer så kommer det lossna!

2012-03-12 @ 21:16:36
URL: http://liamojag.blogg.se/
Postat av: Erkan

Tänk såhär, 3 km är ju iaf en början. Trodde aldrig jag skulle lyckas gå ner 30 kg, men det går om man vill! Känner igen mig då jag var lika överviktig och kände detsamma när jag såg mig själv i spegeln. Men tänk vad stolt och nöjd du kan vara sedan när du gått ner till din normala vikt igen och hur mycket du kommer orka då :) inte bara på gymet , utan lek med barnen, gå i trappor och framför allt in bed ;D

2012-03-12 @ 23:30:10
URL: http://incantatus.blogg.se/
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

13 dar sedan förlossning de tar tid för kroppen att återhämta sig. Det kommer bli bättre och känner jag dig rätt så kommer du snart vara hurtig på gymmet igen :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits