Underbart väder

Jag, Devin och Levis gick ut imorse för att hålla oss borta från huset och Vilde om det nu smittar. Helt underbart väder så det har bara varit gött faktiskt :) Jag gick en sväng och Devin cyklade. Köpte strumpor och kalsonger till barnen då det går åt som smör i solsken!

Tvätten har vi hängt ute idag också för det har ju blivit ca 5 maskiner! Tur vädret varit på vår sida helt enkelt :)

Jag satt till och med ute och åt förut så för min del har det varit en heldag ute då jag och Levis tog en runda till här på eftermiddagen. Skönt!

6,4 km har det blivit idag :)

Kommentarer:
Postat av: Helen

Visst är det bara sssåååå härligt med vår värme och att KUNNA gå . Varje steg ger ett leende på läpparna och man har svårt att fatta att man nyss låg i soffan halvt orörlig . Det är bara att njuta av allt. Ha en skön lärdag .

Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits