Utflykt med familjen

Idag gjorde vi iordning äggmackor och några flaskor med vatten och begav oss sen mot stallet :) Barnen cyklade och jag och David gick. Riktigt härligt väder även om det till en början blåste något kallt, men men, man kan ju inte få allt. Vägen dit gick jättebra, hem var något värre då Vilde var lite vrång. Vi kom iaf hem tillslut och barnen fick rida, se hönor, får, gäss och lite sånt där :)



6,4 km vart sträckan idag också och det är ju inte illa med tanke på att båda barnen cyklade den :) Levis han sov som en liten gris i vagnen han.

Bilder och även film från utflykten kommer senare!


Kommentarer:
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Åå de lät mysigt!!

Postat av: Alfva

Glad jag är att ni andra verkar klarat er från Vildes sjuka! Men jag är imponerad att ingen av killarna har haft någon kräka tidigare?! Oj oj. Jag hatar ju också kräk men äh. Vi klarar oss aldrig i alla fall.. ;)



Mysigt med utflykt! A är alldeles för lat och vill inte cykla mer än runt hörnet typ.

Kram

2012-03-25 @ 21:19:06
URL: http://alfvan.wordpress.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits