Fitnessfighten!

Nej, nu har jag nog bestämt mig. Ska anmäla mig till fitnessfighten nästa månad! Jag skiter i att jag och David fyller år och att midsommar är då. Det är faktiskt ingen ursäkt för att äta sämre för det. Eller hur? Sen blev jag lite inspirerad av detta klippet.

Testa något nytt under 30 dagar.



Jag gillar ju även lite utmaningar, och vad kan vara bättre än en utmaning som samtidigt gör så man blir sundare och fastare? :)

Vad är då fitnessfighten för er som inte vet:

Fitnessfighten är ett effektivt sätt för dig att snabbt komma igång och få resultat. Du tränar 1 timma per dag (styrketräning och kondition) varje dag i 30 dagar där du följer ett noga sammansatt kost- och träningsprogram som är anpassat för dig. Alla övningar kan du göra hemma eller på gymmet.

Efter 30 dagar väljer World of Shape ut tio stycken bilder (före/efterbilder) som alla medlemmar får rösta fram en vinnare ifrån.

Vad vinner man?
Vinnaren får priser till ett värde av ca 53.000 kr:
- Träningsresa för en person till Portugal med Springtime Travel, värde ca 12.000 kr.
Fustra Certified PT-utbildning, värde ca 38.000 kr.
- Roddmaskin från Casall, värde ca 3.000 kr.


Nu är ju kanske inte mitt mål att vinna även om det skulle vara en rolig bonus. Utan mitt mål är att klara detta, lära mig äta nyttigare och även minska i vikt och fettprocent och förhoppningsvis må bättre med mig själv på kuppen :) Jag har även kollat upp om det är okej att göra detta när man ammar och det är det. Man får ett kostschema med lite extra energi då bara.

Peppa mig gärna och önska mig lycka till!



Kommentarer:
Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Spännande! Det kan ju vara ett perfekt sätt att komma igång och att det är tidsbegränsat brukar göra att det är lättare att följa (går det tungt så hjälper det att tänka bara två veckor kvar nu typ). Lycka till!

Postat av: Marie - från en prematurmammas hjärta-

Kul grej!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits