Mamma/barn-träning

Idag har jag och Levis varit iväg på mamma/barn-träning. Jag var lite skeptisk till en början faktiskt och undrade hur det ska gå att träna med massa bebisar där, men det gick ju hur bra som helst. Levis lånade Sigrids babyskydd och satt och tittade på så snällt så :) Riiiiktigt jobbigt var det också så jag kommer nog ha en del träningsvärk imorgon, men det är ju så det ska vara. Man ska känna att man gjort något :)


Bild lånad från google

Det var träning med trx-band och det var någonting helt nytt för mig faktiskt, men jädrar vilken bra träning!! Att jobba med sin egen vikt är verkligen tufft. Jag kommer nog försöka ta mig dit flera gånger :)


Kommentarer:
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Roligt att prova på något nytt! :)

Postat av: Cissi

Vart var den träningen? Måste ju jag också börja med när lillan kommit ut :)

2012-05-10 @ 15:00:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits