27 aug 2005

Fredag:

Idag hade vi inga lektioner, men jag mötte upp min grupp i ett arbete om "Nutrition and Obesity" och pratade lite med dem. Vi kom inte fram till mycket vettigt inte.
Efter det så gick jag till gymmet och tränade, inte så roligt idag, men iaf behövligt. Sen gick jag hem och gjorde inte mycket alls förrän vid åttatiden då jag hängde med Anders och Row till John och badade bubbelpool. Rätt så slappt faktiskt, satt där o gjorde ingenting i två timmar och sen gick jag hem igen.

Idag:

Hade skola idag så jag var tvungen att gå upp klockan åtta. Det är sjukt att göra på en lördag! -fy- Vi satt i små grupper och snackade om fem positiva och fem negativa saker om Australiensare. Vi från den internationella klassen fick nu blandas med Aussies och snacka och det vi kommit fram till och se om de höll med eller inte.
Efter det där gick jag raka vägen hem och sov i tre och en halv timme -trött som fan- Sen har jag faktiskt suttit här och pluggat sen dess. Gjort två observationer till, bara en kvar nu. Det är riktigt tråkigt!!

Bye..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits